Samochód osobowy Seat Alhambra (Rybno)

Zrzut ekranu_23-5-2025_13912_

Samochód osobowy Seat Alhambra (Rybno)

Syndyk masy upadłości osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej (zwanej dalej „Upadłym”) ogłasza sprzedaż z wolnej ręki (w ramach konkursu ofert) samochodu osobowego Seat Alhambra.

PRZEDMIOT KONKURSU OFERT:

Rodzaj: samochód osobowy

Marka i model: Seat Alhambra

Rok produkcji: 2002

Pojemność silnika: 1 896 cm3

Moc silnika: 85,00 kW

Paliwo: olej napędowy

Data ważności badań technicznych: 8 listopada 2025 r.

Ważna polisa OC – do 26 grudnia 2025 r.

Stan techniczny: zgodnie z oświadczeniem Upadłego załączonym do ogłoszenia

Miejsce odbioru: Rybno (07-200)

DODATKOWE INFORMACJE O PRZEDMIOCIE KONKURSU OFERT ORAZ REGULAMINIE KONKURSU OFERT:

Dodatkowe informacje o przedmiocie konkursu ofert, jak również regulamin konkursu ofert udostępniane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej (sekretariat@kancelaria-pm.pl).

CENA WYWOŁAWCZA:

Cena wywoławcza przedmiotu konkursu ofert wynosi 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych, 00/100). Sprzedaż nie podlega opodatkowaniu podatkiem VAT.

SPOSÓB SKŁADANIA OFERT:

Warunkiem uczestnictwa w konkursie ofert jest złożenie oferty zgodnie z wymogami określonymi poniżej.

  1. Oferty można składać poprzez:
  2. a) przesłanie skanu podpisanej oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@kancelaria-pm.pl, jako załącznik do wiadomości – wiadomość należy zatytułować „OFERTA KONKURSOWA – Seat Alhambra”.
  3. b) przesłanie pisemnej oferty listem poleconym na adres biura Syndyka lub złożenie jej bezpośrednio w biurze Syndyka pod adresem: Doradca restrukturyzacyjny Paweł Mazurek, ul. Giordana Bruna 9 lok. 37, 02-594 Warszawa (od poniedziałku do piątku w godzinach 09.00 – 17.00) – na kopercie należy umieścić dopisek „OFERTA KONKURSOWA – Seat Alhambra”.
  4. Oferta pod rygorem odrzucenia powinna zawierać wszystkie elementy zawarte w formularzu oferty zamieszczonym jako zdjęcie w niniejszym ogłoszeniu. Formularz oferty w formacie .pdf oraz w wersji edytowalnej będzie również udostępniany za pośrednictwem poczty elektronicznej. Prośbę o przesłanie formularza oferty należy skierować na adres e-mail: sekretariat@kancelaria-pm.pl.
  5. Do oferty należy ponadto załączyć wszelkie zezwolenia i zgody na nabycie przedmiotu konkursu ofert, jeżeli są wymagane prawem ze względu na osobę lub firmę oferenta.
  6. Oferty należy składać do dnia 30 maja 2025 r., z tym zastrzeżeniem, że we wskazanym terminie oferta musi wpłynąć do biura Syndyka lub na adres poczty elektronicznej Syndyka (decyduje data wpływu a nie data nadania oferty).
  7. Oferty, które wpłynęły do Syndyka po terminie określonym powyżej, nawet jeżeli zostały nadane (wysłane) przed tym terminem, jak również oferty niespełniające choćby jednego z wymogów formalnych określonych w pkt. 2 i 3 powyżej, nie będą rozpatrywane.
  8. W przypadku otrzymania przez Syndyka w wyznaczonym terminie więcej niż jednej oferty spełniającej wymogi formalne, Syndyk przeprowadzi aukcję (licytację).

DODATKOWE INFORMACJE:

  1. Syndyk zastrzega sobie prawo, na każdym etapie postępowania i bez podania przyczyny, do odstąpienia od sprzedaży lub zamknięcia konkursu ofert, w tym aukcji (licytacji) bez wyboru którejkolwiek z ofert.
  2. Sprzedaż dokonywana w postępowaniu upadłościowym ma skutki sprzedaży egzekucyjnej. Przepisy dotyczące sprzedaży dokonywanej w postępowaniu egzekucyjnym uregulowane są w art. 864 i nast. kodeksu postępowania cywilnego. Nabywcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tytułu rękojmi (wyłączenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi w zakresie zbycia prawa własności do ruchomości).
  3. Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Dodatkowe informacje

Dodatkowe informacje o przedmiocie konkursu ofert można uzyskać za pośrednictwem poczty elektronicznej (sekretariat@kancelaria-pm.pl) lub telefonicznie (798 543 330)

Pozostałe ogłoszenia