SAMOCHÓD OSOBOWY AUDI A4 AVANT(NIESTUM)
SAMOCHÓD OSOBOWY AUDI A4 AVANT (NIESTUM)
Syndyk masy upadłości osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej (zwanej dalej również „Upadłym”) ogłasza sprzedaż z wolnej ręki (w ramach konkursu ofert) samochodu osobowego marki Audi, model A4 Avant.
PRZEDMIOT KONKURSU OFERT:
Rodzaj: samochód osobowy
Marka i model: Audi A4 Avant
Rok produkcji: 2015
Pojemność silnika: 1968 cm3
Moc silnika: 140,00 kW
Przebieg: ponad 249 127,00 km (stan na dzień: 25.10.2025 r.),
Paliwo: olej napędowy
Data ważności badań technicznych: do 10.06.2025 r.
Polisa OC: ważna polisa OC do 15.05.2026 r.
Stan techniczny pojazdu zgodnie z oświadczeniem Upadłego: zarysowany prawy bok pojazdu (tylne drzwi i błotnik), naprawy bądź wymiany wymagają opony, filtry i oleje.
DODATKOWE INFORMACJE O PRZEDMIOCIE KONKURSU OFERT ORAZ REGULAMINIE KONKURSU OFERT:
Dodatkowe informacje o przedmiocie konkursu ofert oraz regulamin konkursu ofert udostępniane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej (sekretariat@kancelaria-pm.pl).
CENA WYWOŁAWCZA:
Cena wywoławcza przedmiotu konkursu ofert wynosi 28 700,00 zł (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy siedemset złotych, 00/100). Sprzedaż nie podlega opodatkowaniu podatkiem VAT.
SPOSÓB SKŁADANIA OFERT:
Warunkiem uczestnictwa w konkursie ofert jest złożenie oferty zgodnie z wymogami określonymi poniżej.
- Oferty można składać poprzez:
- a) przesłanie skanu podpisanej oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@kancelaria-pm.pl, jako załącznik do wiadomości – wiadomość należy zatytułować „OFERTA KONKURSOWA – AUDI A4 AVANT”.
- b) przesłanie pisemnej oferty listem poleconym na adres biura Syndyka lub złożenie jej bezpośrednio w biurze Syndyka pod adresem: Doradca restrukturyzacyjny Paweł Mazurek, ul. Giordana Bruna 9 lok. 37, 02-594 Warszawa (od poniedziałku do piątku w godzinach 09.00 – 17.00) – na kopercie należy umieścić dopisek „OFERTA KONKURSOWA – AUDI A4 AVANT”
- Oferta pod rygorem odrzucenia powinna zawierać wszystkie elementy zawarte w formularzu oferty zamieszczonym jako zdjęcie w niniejszym ogłoszeniu. Formularz oferty w formacie .pdf oraz w wersji edytowalnej będzie również udostępniany za pośrednictwem poczty elektronicznej. Prośbę o przesłanie formularza oferty należy skierować na adres e-mail: sekretariat@kancelaria-pm.pl
- Do oferty należy ponadto załączyć wszelkie zezwolenia i zgody na nabycie przedmiotu konkursu ofert, jeżeli są wymagane prawem ze względu na osobę lub firmę oferenta.
- Oferty należy składać do dnia 19 grudnia 2025 r., z tym zastrzeżeniem, że we wskazanym terminie oferta musi wpłynąć do biura Syndyka lub na adres poczty elektronicznej Syndyka (decyduje data wpływu a nie data nadania oferty).
- Oferty, które wpłynęły do Syndyka po terminie określonym powyżej, nawet jeżeli zostały nadane (wysłane) przed tym terminem, jak również oferty niespełniające choćby jednego z wymogów formalnych określonych w pkt. 2 i 3 powyżej, nie będą rozpatrywane.
- W przypadku otrzymania przez Syndyka w wyznaczonym terminie więcej niż jednej oferty spełniającej wymogi formalne, Syndyk przeprowadzi aukcję (licytację).
DODATKOWE INFORMACJE:
- Syndyk zastrzega sobie prawo, na każdym etapie postępowania i bez podania przyczyny, do odstąpienia od sprzedaży lub zamknięcia konkursu ofert, w tym aukcji (licytacji) bez wyboru którejkolwiek z ofert.
- Sprzedaż dokonywana w postępowaniu upadłościowym ma skutki sprzedaży egzekucyjnej. Przepisy dotyczące sprzedaży dokonywanej w postępowaniu egzekucyjnym uregulowane są w art. 864 i nast. kodeksu postępowania cywilnego. Nabywcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tytułu rękojmi (wyłączenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi w zakresie zbycia prawa własności do ruchomości).
- Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje o przedmiocie konkursu ofert można uzyskać za pośrednictwem poczty elektronicznej (sekretariat@kancelaria-pm.pl) lub telefonicznie (+48 602 412 899)
