Udział 1/2 w prawie własności samochodu osobowego Renault Laguna – 2012 r. (Warszawa)
Udział 1/2 w prawie własności samochodu osobowego Renault Laguna - 2012 r. (Warszawa)
SYNDYK SPRZEDA UDZIAŁ ½ W SAMOCHODZIE OSOBOWYM RENAULT LAGUNA (2012 R.)
Syndyk masy upadłości osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej ogłasza sprzedaż z wolnej ręki (w ramach konkursu ofert) udziału w wysokości ½ w prawie własności samochodu osobowego Renault Laguna.
PRZEDMIOT KONKURSU OFERT:
Rodzaj: samochód osobowy
Marka i model: Renault Laguna
Rok produkcji: 2012
Pojemność silnika: 1995 cm3
Moc silnika: 110 kW
Przebieg: ponad 204 tys. km
Paliwo: diesel
Data ważności badań technicznych: brak informacji o ważnym badaniu technicznym
Ważna polisa OC
DODATKOWE INFORMACJE O PRZEDMIOCIE KONKURSU OFERT ORAZ REGULAMINIE KONKURSU OFERT:
Dodatkowe informacje o przedmiocie konkursu ofert oraz regulamin konkursu ofert udostępniane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej (sekretariat@kancelaria-pm.pl).
CENA WYWOŁAWCZA:
Cena wywoławcza przedmiotu konkursu ofert wynosi 1 600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych, 00/100). Sprzedaż nie podlega opodatkowaniu podatkiem VAT.
SPOSÓB SKŁADANIA OFERT:
Warunkiem uczestnictwa w konkursie ofert jest złożenie oferty zgodnie z wymogami określonymi poniżej.
- Oferty można składać poprzez:
- przesłanie skanu podpisanej oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@kancelaria-pm.pl, jako załącznik do wiadomości – wiadomość należy zatytułować „OFERTA KONKURSOWA – Renault Laguna”.
- przesłanie pisemnej oferty listem poleconym na adres biura Syndyka lub złożenie jej bezpośrednio w biurze Syndyka pod adresem: Doradca restrukturyzacyjny Paweł Mazurek, ul. Giordana Bruna 9 lok. 37, 02-594 Warszawa (od poniedziałku do piątku w godzinach 09.00 – 17.00) – na kopercie należy umieścić dopisek „OFERTA KONKURSOWA – Renault Laguna”.
- Oferta pod rygorem odrzucenia powinna zawierać wszystkie elementy zawarte w formularzu oferty zamieszczonym jako zdjęcie w niniejszym ogłoszeniu. Formularz oferty w formacie .pdf oraz w wersji edytowalnej będzie również udostępniany za pośrednictwem poczty elektronicznej. Prośbę o przesłanie formularza oferty należy skierować na adres e-mail: sekretariat@kancelaria-pm.pl.
- Do oferty należy ponadto załączyć wszelkie zezwolenia i zgody na nabycie przedmiotu konkursu ofert, jeżeli są wymagane prawem ze względu na osobę lub firmę oferenta.
- Oferty należy składać do dnia 18 grudnia 2025 r., z tym zastrzeżeniem, że we wskazanym terminie oferta musi wpłynąć do biura Syndyka lub na adres poczty elektronicznej Syndyka (decyduje data wpływu a nie data nadania oferty).
- Oferty, które wpłynęły do Syndyka po terminie określonym powyżej, nawet jeżeli zostały nadane (wysłane) przed tym terminem, jak również oferty niespełniające choćby jednego z wymogów formalnych określonych w pkt. 2 i 3 powyżej, nie będą rozpatrywane.
- W przypadku otrzymania przez Syndyka w wyznaczonym terminie więcej niż jednej oferty spełniającej wymogi formalne, Syndyk przeprowadzi aukcję (licytację).
DODATKOWE INFORMACJE:
- Syndyk zastrzega sobie prawo, na każdym etapie postępowania i bez podania przyczyny, do odstąpienia od sprzedaży lub zamknięcia konkursu ofert, w tym aukcji (licytacji) bez wyboru którejkolwiek z ofert.
- Sprzedaż dokonywana w postępowaniu upadłościowym ma skutki sprzedaży egzekucyjnej. Przepisy dotyczące sprzedaży dokonywanej w postępowaniu egzekucyjnym uregulowane są w art. 864 i nast. kodeksu postępowania cywilnego. Nabywcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tytułu rękojmi (wyłączenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi w zakresie zbycia prawa własności do ruchomości).
- Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje o przedmiocie konkursu ofert można uzyskać za pośrednictwem poczty elektronicznej (sekretariat@kancelaria-pm.pl) lub telefonicznie (+48 602 412 899)
