Samochód osobowy Toyota Auris (Warszawa)

20250120_175142

Samochód osobowy Toyota Auris (Warszawa)

SYNDYK SPRZEDA SAMOCHÓD OSOBOWY TOYOTA AURIS (2007 R.)

Syndyk masy upadłości osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej (zwanej dalej również „Upadłym”) ogłasza sprzedaż z wolnej ręki (w ramach konkursu ofert) samochodu osobowego Toyota Auris.

PRZEDMIOT KONKURSU OFERT:

Rodzaj: samochód osobowy

Marka i model: Toyota Auris

Rok produkcji: 2007

Pojemność silnika: 1398 cm3

Moc silnika: 71 kW

Paliwo: benzyna

Badania techniczne: aktualne

Ważna polisa OC

DODATKOWE INFORMACJE O PRZEDMIOCIE KONKURSU OFERT ORAZ REGULAMINIE KONKURSU OFERT:

Dodatkowe informacje o przedmiocie konkursu ofert, jak również operat szacunkowy oraz regulamin konkursu ofert udostępniane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej (sekretariat@kancelaria-pm.pl).

CENA WYWOŁAWCZA:

Cena wywoławcza przedmiotu konkursu ofert wynosi 2 800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych, 00/100). Sprzedaż nie podlega opodatkowaniu podatkiem VAT.

SPOSÓB SKŁADANIA OFERT:

Warunkiem uczestnictwa w konkursie ofert jest złożenie oferty zgodnie z wymogami określonymi poniżej.

1. Oferty można składać poprzez:

a) przesłanie skanu podpisanej oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@kancelaria-pm.pl, jako załącznik do wiadomości – wiadomość należy zatytułować „OFERTA KONKURSOWA – Toyota Auris”.

b) przesłanie pisemnej oferty listem poleconym na adres biura Syndyka lub złożenie jej bezpośrednio w biurze Syndyka pod adresem: Doradca restrukturyzacyjny Paweł Mazurek, ul. Giordana Bruna 9 lok. 37, 02-594 Warszawa (od poniedziałku do piątku w godzinach 09.00 – 17.00) – na kopercie należy umieścić dopisek „OFERTA KONKURSOWA – Toyota Auris”.

2. Oferta pod rygorem odrzucenia powinna zawierać wszystkie elementy zawarte w formularzu oferty zamieszczonym jako zdjęcie w niniejszym ogłoszeniu. Formularz oferty w formacie .pdf oraz w wersji edytowalnej będzie również udostępniany za pośrednictwem poczty elektronicznej. Prośbę o przesłanie formularza oferty należy skierować na adres e-mail: sekretariat@kancelaria-pm.pl.

3. Do oferty należy ponadto załączyć wszelkie zezwolenia i zgody na nabycie przedmiotu konkursu ofert, jeżeli są wymagane prawem ze względu na osobę lub firmę oferenta.

4. Oferty należy składać do dnia 2 kwietnia 2025 r., z tym zastrzeżeniem, że we wskazanym terminie oferta musi wpłynąć do biura Syndyka lub na adres poczty elektronicznej Syndyka (decyduje data wpływu a nie data nadania oferty).

5. Oferty, które wpłynęły do Syndyka po terminie określonym powyżej, nawet jeżeli zostały nadane (wysłane) przed tym terminem, jak również oferty niespełniające choćby jednego z wymogów formalnych określonych w pkt. 2 i 3 powyżej, nie będą rozpatrywane.

6. W przypadku otrzymania przez Syndyka w wyznaczonym terminie więcej niż jednej oferty spełniającej wymogi formalne, Syndyk przeprowadzi aukcję (licytację).

DODATKOWE INFORMACJE:

  1. Syndyk zaznacza, że samochód będący przedmiotem konkursu ofert został zarejestrowany na małżonkę Upadłego, której nazwisko widnieje w dowodzie rejestracyjnym jak właściciela pojazdu. Tym niemniej, prawo własności samochodu stanowiło składnik majątku wspólnego małżonków i jako takie w całości weszło do masy upadłości na podstawie art. 124 ust. 1 ustawy Prawo upadłościowe.
  2. Syndyk zastrzega sobie prawo, na każdym etapie postępowania i bez podania przyczyny, do odstąpienia od sprzedaży lub zamknięcia konkursu ofert, w tym aukcji (licytacji) bez wyboru którejkolwiek z ofert.
  3. Sprzedaż dokonywana w postępowaniu upadłościowym ma skutki sprzedaży egzekucyjnej. Przepisy dotyczące sprzedaży dokonywanej w postępowaniu egzekucyjnym uregulowane są w art. 864 i nast. kodeksu postępowania cywilnego. Nabywcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tytułu rękojmi (wyłączenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi w zakresie zbycia prawa własności do ruchomości).
  4. Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Dodatkowe informacje

Dodatkowe informacje o przedmiocie konkursu ofert można uzyskać za pośrednictwem poczty elektronicznej (sekretariat@kancelaria-pm.pl) lub telefonicznie (+48 602 412 899)

Pozostałe ogłoszenia