Samochód osobowy Toyota Auris (Warszawa)

Samochód osobowy Toyota Auris (Warszawa)
SYNDYK SPRZEDA SAMOCHÓD OSOBOWY TOYOTA AURIS (2007 R.)
Syndyk masy upadłości osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej (zwanej dalej również „Upadłym”) ogłasza sprzedaż z wolnej ręki (w ramach konkursu ofert) samochodu osobowego Toyota Auris.
PRZEDMIOT KONKURSU OFERT:
Rodzaj: samochód osobowy
Marka i model: Toyota Auris
Rok produkcji: 2007
Pojemność silnika: 1398 cm3
Moc silnika: 71 kW
Paliwo: benzyna
Badania techniczne: aktualne
Ważna polisa OC
DODATKOWE INFORMACJE O PRZEDMIOCIE KONKURSU OFERT ORAZ REGULAMINIE KONKURSU OFERT:
Dodatkowe informacje o przedmiocie konkursu ofert, jak również operat szacunkowy oraz regulamin konkursu ofert udostępniane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej (sekretariat@kancelaria-pm.pl).
CENA WYWOŁAWCZA:
Cena wywoławcza przedmiotu konkursu ofert wynosi 2 800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych, 00/100). Sprzedaż nie podlega opodatkowaniu podatkiem VAT.
SPOSÓB SKŁADANIA OFERT:
Warunkiem uczestnictwa w konkursie ofert jest złożenie oferty zgodnie z wymogami określonymi poniżej.
1. Oferty można składać poprzez:
a) przesłanie skanu podpisanej oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@kancelaria-pm.pl, jako załącznik do wiadomości – wiadomość należy zatytułować „OFERTA KONKURSOWA – Toyota Auris”.
b) przesłanie pisemnej oferty listem poleconym na adres biura Syndyka lub złożenie jej bezpośrednio w biurze Syndyka pod adresem: Doradca restrukturyzacyjny Paweł Mazurek, ul. Giordana Bruna 9 lok. 37, 02-594 Warszawa (od poniedziałku do piątku w godzinach 09.00 – 17.00) – na kopercie należy umieścić dopisek „OFERTA KONKURSOWA – Toyota Auris”.
2. Oferta pod rygorem odrzucenia powinna zawierać wszystkie elementy zawarte w formularzu oferty zamieszczonym jako zdjęcie w niniejszym ogłoszeniu. Formularz oferty w formacie .pdf oraz w wersji edytowalnej będzie również udostępniany za pośrednictwem poczty elektronicznej. Prośbę o przesłanie formularza oferty należy skierować na adres e-mail: sekretariat@kancelaria-pm.pl.
3. Do oferty należy ponadto załączyć wszelkie zezwolenia i zgody na nabycie przedmiotu konkursu ofert, jeżeli są wymagane prawem ze względu na osobę lub firmę oferenta.
4. Oferty należy składać do dnia 2 kwietnia 2025 r., z tym zastrzeżeniem, że we wskazanym terminie oferta musi wpłynąć do biura Syndyka lub na adres poczty elektronicznej Syndyka (decyduje data wpływu a nie data nadania oferty).
5. Oferty, które wpłynęły do Syndyka po terminie określonym powyżej, nawet jeżeli zostały nadane (wysłane) przed tym terminem, jak również oferty niespełniające choćby jednego z wymogów formalnych określonych w pkt. 2 i 3 powyżej, nie będą rozpatrywane.
6. W przypadku otrzymania przez Syndyka w wyznaczonym terminie więcej niż jednej oferty spełniającej wymogi formalne, Syndyk przeprowadzi aukcję (licytację).
DODATKOWE INFORMACJE:
- Syndyk zaznacza, że samochód będący przedmiotem konkursu ofert został zarejestrowany na małżonkę Upadłego, której nazwisko widnieje w dowodzie rejestracyjnym jak właściciela pojazdu. Tym niemniej, prawo własności samochodu stanowiło składnik majątku wspólnego małżonków i jako takie w całości weszło do masy upadłości na podstawie art. 124 ust. 1 ustawy Prawo upadłościowe.
- Syndyk zastrzega sobie prawo, na każdym etapie postępowania i bez podania przyczyny, do odstąpienia od sprzedaży lub zamknięcia konkursu ofert, w tym aukcji (licytacji) bez wyboru którejkolwiek z ofert.
- Sprzedaż dokonywana w postępowaniu upadłościowym ma skutki sprzedaży egzekucyjnej. Przepisy dotyczące sprzedaży dokonywanej w postępowaniu egzekucyjnym uregulowane są w art. 864 i nast. kodeksu postępowania cywilnego. Nabywcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tytułu rękojmi (wyłączenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi w zakresie zbycia prawa własności do ruchomości).
- Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje o przedmiocie konkursu ofert można uzyskać za pośrednictwem poczty elektronicznej (sekretariat@kancelaria-pm.pl) lub telefonicznie (+48 602 412 899)